NEW | Hello Autumn eyeshadow palette by Essence


De herfst is aangekomen. Phoe, dat konden we gisteren wel merken. Het was een winderig, fris en hier en daar kwam er een flinke stortbui naar beneden. Terwijl ik van de week boodschappen ging doen, besloot ik ook eventjes een rondje door de Kruidvat te lopen (zonder de intentie om iets te kopen, I swear). Toch ging ik naar huis met dit Hello Autumn Eyeshadow Palette van Essence. Ben jij ook benieuwd hoe de swatches zijn?





De eerste drie tinten die je op bovenstaande foto kunt zien zijn, volgens de aanwijzingen op de achterkant van de verpakking, voor je ooglid. Het zijn hele lichte en zachte tinten en ik vind ze tot nu toe persoonlijk erg mooi.


De drie groene tinten zijn voor je outer corner, waarmee je dus die mooie diepte kunt creëren.



Binnenkort zal ik een gecreëerde ooglook met behulp van dit palette met jullie delen. Ik ben heel erg benieuwd hoe dat eruit komt te zien, ook in combinatie met mijn groene ogen.

Wat denken jullie van dit palette? Past het bij de herfst?

x Priscilla

6 reacties:

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety