LIFESTYLE | Tumblr it


Drie jaar geleden ontdekte ik een website waarop ik digitaal al mijn favoriete foto's en quotes, die ik op andere websites vind, deel. Deze website heet Tumblr en geeft je de mogelijkheid om een eigen blog te starten. Niet geheel onbekend lijkt mij, toch? Vandaag deel ik mijn fotoblog met jullie. Benieuwd wat ik zoal uitspook op dit platform? Lees dan vooral verder.

iPriszz on Tumblr

Mijn account op Tumblr is eigenlijk mijn persoonlijke fotoblog waarop ik allerlei foto's deel die ik mooi of interessant vind en die iets zeggen over mij. Foto's over mode, eten, haarstijlen, interieurs, vakantie's en nog o zo veel meer. Alles waarbij ik even stop met scrollen om er even naar te kijken of omdat het mijn emoties op dat moment weerspiegelt, plaatst ik op mijn Tumblr-pagina. Heerlijk!

Best one yet (if others may say so)


Bovenstaand woord postte ik één jaar geleden, gewoon omdat ik op dat moment dat extra beetje inspiratie nodig had en ik deze vormgeving wel lief vond. Nu, ongeveer een jaar later, heb ik 30,010 notes (gemeten op 7 september 2014).. en er komen er vrijwel elke dag wel een paar bij. Iets wat ik nooit had verwacht. Ik zag het vaak voorbij komen bij andere foto's.. die duizenden likes en reblogs, dat vond ik echt gaaf. Toch grappig dat zo iets simpels, zou veel indruk achter laat.

My inspiration boards


Zoals ik zei haal ik mijn foto's van andere websites af. Het scrollen en struinen kan ik soms erg rustgevend en vermakelijk vinden, vooral als ik mij verveel (als ik bijvoorbeeld in de metro zit). Mijn favoriete websites waar ik foto's vandaan haal zijn WeHeartIt en Pinterest. Deze websites uploaden foto's die precies binnen de sfeer van mijn fotoblog passen. Van beiden websites heb ik ook de apps, zodat ik dus ook on road (dus in de metro) foto's kan uploaden.

Do you Tumblr?


Nu ben ik ook erg benieuwd wie van jullie een Tumblr-account heeft. Heb jij een account en lijkt het jou leuk om dit met mij te delen? Laat dan gerust een reactie achter met de link van jouw (foto)blog. Ik vind het erg leuk om te zien wat jullie bezig houdt. Ik zou het zelf natuurlijk ook erg leuk vinden als jullie dat bij mij zouden doen. Laat ook vooral weten wat je van mijn fotoverzameling vindt!

Neem dus gerust een kijkje op iPriszz on Tumblr en vergeet vooral niet mijn fotoblog te volgen als je dat leuk lijkt!

x Priscilla





2 reacties:

  1. Wat leuk! Ik doe zelf niks met tumblr maar ik vind de foto's die er vandaan komen echt geweldig! Al vind ik weheartit.com ook heel leuk! Leuke blog, ik volg je nu via bloglovin! :) X
    http://www.ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Ik kan ook uren rondkijken op Tumblr en me lekker laten inspireren door alle mooie foto's en quotes daar! Mijn tumblr is www.donnaluisa.tumblr.com xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety