FASHION | Red knit by H&M


Tijdens een vlugge wandeling door de Meir, besloot ik de H&M in te hoppen en binnen de eerste twee meter kwam ik deze trui tegen. Normaal slaag ik nóóit voor een leuke trui, dus dit was echt een mazzeltje. Scroll and see it for yourself.

It's sweater weather!

Zoals mensen zeggen 'mooi rood is niet lelijk'. Nee, precies. Ik moet eerlijk bekennen dat ik echt niks roods in mijn kast heb hangen. Zou dat de reden zijn geweest dat ik deze daarom direct mee naar de kassa nam?




Red knit - €19,99 


Het is een heerlijke trui. Het is warm, van een fijne wol gebreid en zit fijn. De pasvorm is ietwat oversized, maar dat vind ik juist gaaf. Het is een opvallende kleur rood, wat ik echt leuk vind staan bij zowel wit, zwart als spijker. Stroop je mouwen op voor een stoere look of laat ze lekker hangen om te snugglen. It's up to you. 

Wat voor rood kledingstuk hebben jullie in de kast hangen?

x Priscilla 

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety