PERSONAL | iPriszz is all new

Al een lange tijd was ik bezig met het zoeken van iets nieuws. Iets nieuws wat meer charme, stijl en klasse uitstraalt. Iets wat meer bij mij past als persoon en bij iPriszz als blog.

Daarom presenteer ik met trots het nieuwe uiterlijk én logo van iPriszz!


Ik geef toe dat er nog een hoop moet gebeuren. Sommige dingen werken nog niet naar behoren en ik heb nog een hoop uit te zoeken. Ik waarschuw alvast: het menu werkt niet, het logo is te groot en heeft geen witte achtergrond, ik moet nog veel linken en bijvoegen en oh, oh, oh! Ik zeg het liever dan dat jullie tegen rare dingen aanlopen, haha.. Ik kon gewoon niet langer wachten.

Maar.. ik heb al enkele voordelen ontdekt. Zo hoeven jullie niet meer kilometers te scrollen voor oudere artikelen, kunnen jullie gemakkelijk populaire posts vinden en heb ik een zoekbalk. Yey!

Ook kunnen jullie linksboven al mijn social media kanalen vinden. Ook leuk! Let's get social!

Ondanks dat ik vakantie heb, heb ik zo weinig tijd.. De dagen vliegen voorbij en daarmee dus ook de dagen dat ik voor het laatst een artikel heb geplaatst. Mijn oprechte excuses.

Het is een hele verandering en ik hoop dat jullie het kunnen waarderen. Ik ben er in ieder geval blij mee en hoop zo nog veel plezier te kunnen beleven met iPriszz.

Wat vinden jullie van het nieuwe uiterlijk?

x Priscilla

1 reacties:

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety