PERSONAL | Summer Holiday


Zon, zee, zwembad, eten, drinken en.. familie. Afgelopen woensdag ben ik thuis gekomen van twee weken vertoeven in het heerlijke warme Turkije waar wij verbleven in een all inclusive resort dichtbij de stad Side. Aangezien wij al een aantal keer naar Turkije en verschillende all inclusive resorts zijn geweest, en daarbij ook al de meeste activiteiten hebben gedaan, was dit een vakantie waarbij één ding centraal stond: relaxen.

Hier wil ik jullie graag een beknopte indruk geven van het resort Barut Arum, de dingen die ik heb meegemaakt en als extra nog drie outfits die ik tijdens de diners in de à la carte restaurants heb gedragen. Zo'n à la carte restaurant is in een all inclusive resort altijd een voorrecht. Even weg van de drukte binnen het normale buffet ondanks dat dat ook heerlijk was hoor. Ik kan eerlijk zeggen dat ik waarschijnlijk wat kilo's ben aangekomen.. Stomme American Pancakes.. Daarnaast waren wij ULTRA all inclusive, waarbij je de HELE DAG (letterlijk) álles mocht pakken en halen wat je wilde. In onze kamer hadden wij zelfs een minibar (normaal is dat don't touch or pay) nu mochten wij alles pakken en werd de minibar elke dag bijgevuld. HOERA!

Ik heb niet zoveel foto's gemaakt als ik had gewild, omdat ik de meerderheid van de dag rondzwierf in bikini en niet zo'n grote (en vooral dure) camera bij het zwembad wilde laten liggen.

Desondanks, enjoy!

De badkamer. Links en rechts zaten deuren voor het toilet en de douche.  
De kamer van mij en mijn broertje.
Bij deze bar kon je zelf aan "land" als in het zwembad wat te drinken halen. Zien jullie de barkrukken? 
Je kon overal in het zwembad staan. Het leukste was dat het zwembad afliep. Zo kun je zelfs aan het begin van het zwembad even zonnen. 
Het resort was bezaaid met dit soort vrolijke bloemen.
Het plafond van het à la carte restaurant Akasya.
De animatie. Elke avond was er wel een bepaalde show. Sommige van het animatie team zelf, sommige van ingehuurde acrobaten groepen en buikdansers. 
Even rondwandelen in Side en de grote toeristenboten bekijken. 
Ah, palmbomen.. Die geven het ultieme vakantiegevoel.  
Side heeft prachtige oude ruïnes.
Geen vakantie is compleet zonder een familiefoto.  
Wij zaten in een restaurant in Side toen ik iets raars zag lopen.. 
De ober vond het leuk om deze schildpad aan mijn vader te serveren op een bord en natuurlijk vond mijn vader het leuk om mij te pesten. 
Cocktails!
De tuinen en paden voor ons appartement. 



Outfit tijd! 

Eten bij Akasya. Jurk - Zara.  
Eten bij Mimoza. Jumpsuit en hakken - Primark.
Deze herkennen jullie vast nog wel van mijn vorige post, toch?
Eten bij Petunya. Jumpsuit - Zara.
Gelukkig heb ik niet direct hoeven afkicken van het warme weer in Turkije aangezien het hier ook prachtig weer is. Niets is erger dan thuis komen van zon, zee, strand land en in de plonzende regen naar huis te rijden. Dan neem je liever het eerste de beste vervoersmiddel terug, toch?

Zijn jullie al weggeweest?

x Priscilla

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety