PERSONAL | Instagram Diary June

Een hele goedemiddag! De maand juni zit er alweer op. Het is zomer! Ondanks dat ik ontiegelijk veel leuke dingen heb gedaan deze maand, valt mijn Instagram wat tegen. Oeps.. Ondanks dat, try to enjoy!


1. Een dag ronddansen op het festivalterrein van Amsterdam Open Air in Gaasperpark. Wat een vet feest! Volgend jaar zeker weer!
2. Mijn outfit voor de première van de bioscoopfilm 'Heksen Bestaan Niet' waar ik met mijn stage heen ben geweest.


3. Een foto van het logo van mijn stagebedrijf. Het was alweer mijn laatste week!
4. Oeh, de taart die ik heb meegenomen voor mijn collega's als afscheidstraktatie. HIJ WAS LEKKER!
5. Op stap met Birdie Rock. We gingen naar het concert van One Direction met de winnaressen van de Birdie Rock <3 One Direction-actie! Ik hoor nog steeds het gegil.

Wauw, veel stage gerelateerde foto's.. Dat is nu voorbij! Ik zit inmiddels alweer een week thuis. Genietend van elke minuut vrije tijd moet ik zeggen dat ik het wel mis. Het was zo leuk om met die jonge meiden en hun interesses bezig te zijn, alsof ik zelf weer een jonge beginnende puber was (EMOTIONEEL!).

Hoe vet gaat juli worden?

x Priscilla

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety