BEAUTY | Unboxing Beautybox juni


Het is weer tijd voor een unboxing. Het is en blijft altijd een verrassing wat ik nu weer uit die zwarte doos kan pakken met mijn beautygrage vingers. Zijn jullie ook benieuwd?



De 'Infinity' handlotion van een van mijn favoriete merken: Rituals. Deze handlotion bevat de ingrediënten Sweet Orange en Japanse Mint en ruikt erg lekker. Het wrijft fijn in en je handen worden er heerlijk soepel en zacht door. Zeker fijn!



Een self tanning lotion van Anatomicals, ook wel Tanatomicals. Dit merk is al eerder voorbij gekomen in de Beautybox. Ik heb deze self tanning lotion nog niet uitgeprobeerd, omdat ik altijd een angst heb voor vlekken á la Lindsay Lohan. Ondanks dat is Beautybox wel erg enthousiast over deze lotion, dus ik ben benieuwd.


Een shampoo en conditioner van het merk Scottish Fine Soaps. Zelf ben ik niet bekend met dit merk. De shampoo verzorgd en zuivert je haar en de conditioner hydrateert en verzorgd de beschadigde haarpunten. Beiden hebben een ideale travelsize verpakking, dus ik weet wat ik mee neem op vakantie.


Hey hey, LOOkX. Dit is een lip én blush stick van het make-up merk LOOkX. Deze stick, in de kleur Caribana, kan zowel op de lippen als op de wangen worden aangebracht voor zowel een knallende als een romantische look. Praktisch!

Wat vinden jullie van de Beautybox van juni?

x Priscilla

1 reacties:

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety