PERSONAL | Vamos a Marbella


Whoop, het aftellen van de uren is begonnen. Vannacht om 06:55 stap ik samen met twee vriendinnen in het vliegtuig naar Spanje waar wij een week gaan vertoeven in het heerlijke Marbella. En hoe!

Al jaren ga ik samen met familie op vakantie naar Marbella, maar nu is het tijd om met mijn vriendinnen te gaan. Vooral nu mijn tante en oom sinds een aantal jaar een prachtig huis hebben gekocht aan de rand van Aloha Golf. Het huis heet Casa R&M, vernoemd naar de initialen van mijn tante en oom. Lief hé?

Maar dit huis is niet alleen een groot plezier voor familie en vrienden, nee.. ook jij kunt hier weken vertoeven met jouw familie of vrienden, want dit huis is ook te huur! 

Ik wil jou heel graag een kijkje geven in het huis waar ik de komende week, net voordat mijn colleges weer beginnen, nog even ga relaxen.

Benieuwd?

Bron: Micazu.nl. 
Het terras.

Dat uitzicht op de berg La Concha. 
Het entree van het huis. 
De deuren die naar de slaapkamers leiden.  
Het zwembad. 
De woonkamer. 
De keuken. 
Slaapkamer 2, waarbij je op de gang een aparte badkamer vindt.  
De masterbedroom, met eigen badkamer met ligbad. 
De badkamer van slaapkamer 2 met douche. 
Het huis heeft van alles te bieden en staat op een community die beveiligd wordt en waarbij je alle privacy krijgt die je maar wil. Het strand ligt op 3 kilometer evenals de havenstad Puerto Banús met haar restaurants, bars, chique winkels en mooie auto's. Ik waarschuw alvast: je ligt in een deuk wanneer je zes keer dezelfde man met zijn dikke rode Ferrari langs ziet rijden. All for the fame! Het oude centrum van Marbella ligt op ongeveer 10 km afstand van het huis en is ontzettend makkelijk te bereiken met een taxi of zelfs de bus. Ook echt een aanrader is het Sinaasappelpleintje met de lekkerste churros van de wereld! 

Ondertussen ben ik hard aan het inpakken en kan ik niet wachten om heerlijk te relaxen, uiteten te gaan en de clubs van Puerto Banús te bezoeken. 

Natuurlijk zal ik als ik weer thuis ben de leukste foto's van mijn vakantie met jullie delen. Gewoon, omdat ik dat leuk vind, haha! 

Lijkt een vakantie in dit huis jou wat en wil je graag meer weten? Kijk dan vooral op deze website voor prijzen, mogelijkheden en nog veel meer.

Tot over een week!

x Priscilla

2 reacties:

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety