NEW | Zara enkellaarzen


Ondanks dat het weerbericht de komende tijd op "best wel gunstig" staat, betekent dat niet dat het geen tijd is om alvast eens lekker in te slaan voor de aankomende herfst en winter. Mijn schoenradar begon dan ook weer flink te loeien bij de Zara toen ik zag dat ze weer twee van mijn favoriete musthaves voor de koudere dagen in de winkel hadden staan: stoere laarzen. Ik ben dól op stoere zwarte leren laarzen. Twee jaar geleden kocht ik in New York een pracht paar van Steve Madden waarbij de hielen vol zaten met studs. Ik droeg ze all the time, echt mijn favoriete paar.

Nu heb ik weer twee leuke aanvullingen voor mijn schoenenkast. Benieuwd?

Leren enkellaars met schakels.



Photobomb.
Leren enkellaars met rits en gespen. 




Wat zijn jullie favoriete schoenen voor de herfst en winter?

x Priscilla

3 reacties:

  1. Oh there so Pretty! Ik ga deze winter tegemoet met mijn Timberlands :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat leuk! Vooral de onderste!

    Ik moet nog nieuwe voor dit najaar, maar vind het altijd zo lastig haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah die tweede zijn zo leuk! De eerste zou ik niet kunnen dragen, dat is te koud voor me. Maar ze zijn wel heel erg mooi!
    www.effierced.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety