PERSONAL | Favourite Beauty and Fashion YouTubers

Soms stuit je op een video die in één frame al jouw aandacht weet te trekken. Een video op YouTube waar je oprecht interesse in hebt. Al heb ik al enkele weken geen tijd om de video-updates van mijn favoriete YouTubers bij te houden... betekent dat niet dat JULLIE dat niet kunnen doen. Ik wil jullie heel graag voorstellen aan de meiden waar ik veel van leer en die met hun beauty-, lifestyle en fashionkennis inspiratiebronnen voor mij zijn.

Evelina Barry

Jullie hebben haar al eerder op mijn blog voorbij zien komen: Evelina Barry. Ik ontmoette haar op de Dam in Amsterdam. Ik vertelde jullie over haar geweldige montagewerk en hoe jaloers ik op haar manier van video's maken ben. Nu kunnen jullie het zelf zien. Evelina filmt voornamelijk fashion gerelateerde video's, maar er kunnen ook DIY's en persoonlijke video's voorbij komen. Ze heeft ook haar eigen sieradenlijn genaamd MintBerry


Kandee Johnson

Niemand is zo inspirerend als Kandee Johnson. Op de een of andere manier word ik altijd vrolijk van haar video's. Misschien komt het door haar manier van praten, maar waaauw hé. Dit is one happy girl! Zij ziet overal het positieve van in. Kandee filmt voornamelijk video's over beauty, make up, how to, style, DIY, cooking en inspiratie. En zoals ik zei, inspirerend is zij zeker.


Ann Le

Ann Le (ook wel Anneorshine) is helemaal in to de DIY's, style en hauls. Creativiteit staat bij haar voorop en ik moet zeggen dat ik ALTIJD zeg 'dat ga ik ook maken!' en dan komt het er niet van. Zonde, want het is allemaal zo leuk! 


AndreasChoice

Andrea, een echte Caligurl. Haar video's zijn altijd heel vlot en leuk gemonteerd en ik moet altijd wel lachen op de manier waarop zij dingen verteld of uitlegt. Andrea maakt altijd gemakkelijke DIY's, beauty, fashion en make up videos. Erg leuk en ook creatief! 


Zoella

Last but not least: Zoella. Ten eerste: haar accent.. geweldig! Zoella filmt eigenlijk een beetje van alles. Naast beauty, make up en hair doet zij ook video's met andere YouTubers. Hierbij kun je denken aan verschillende challenges. Leuk!


Ik heb nog meer kanalen waar ik dol op ben (MICHELLE PHAN OMG), maar dit zijn toch mijn favoriete. Ik hoop dat er nog, voor jullie, onbekende tussen zitten. 

Laten jullie weten of jullie je op een van mijn favo's hebben geabonneerd? En hebben jullie nog meiden die ik ECHT moet volgen op YouTube? Ik ben altijd op zoek naar iets nieuws!

x Priscilla

1 reacties:

  1. Super leuk artikel! Ik ga zeker eens een kijkje nemen op die accounts! :) x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety