PERSONAL | Instagram Diary March

De vogels fluiten, de bloemetjes komen langzaam uit en overal zie je steeds vaker de zon schijnen. Hier en daar zag ik afgelopen week al wat melkflessen voorbij komen in lekkere korte broekjes. In ieder geval, het mooie weer is begonnen! Oh, wat was maart fijn en wat heerlijk dat de lente er is. FEEST!

Het einde van maart is daar en daarom: een instagram diary.

1. De zon brak door en mijn moeder, broertje en ik besloten om naar Noordwijk te gaan om heerlijk te gaan wandelen op het strand. Er stond een aardige wind en mijn hond (Jenna) vindt het strand altijd heerlijk. Op een gegeven moment werden wij aangetikt door een fotografe van het RTL Weer of zij Jenna op de foto mocht zetten voor de uitzending van die avond, omdat ze van dat lekkere dikke haar heeft wat zo fabulous naar achter schiet in de wind. DIVA! Tuurlijk mocht dat, alleen had mevrouw het model er geen zin in. Om daarna even bij te komen van al dat gestrompel door de harde wind, besloten we bij Breakers (mooie tent, phoe!) wat warme chocomelk en taartjes te eten. Conclusie: een perfecte zondag. 

2. Na een drukke week gezellig lunchen bij Sjiek aan de Amstel met mijn tantes, oma, neef en aanhang. Aangezien ik die week erna aan de Sanaslank zou gaan, besloot ik nu nog maar even uit te pakken met een clubsandwich, haha. 

3. OOTD. Soms heb je van die dagen..

4. Weer een heerlijke zondag. Samen met mijn broertje en een vriend van hem een ijsje halen aan de Amstel en even heerlijk genieten van het zonnetje.

5. Mijn moeder was jarig op #flashbackfriday, dus ja. Een hele oude foto van ons op vakantie. Cute!

6. Ik werd zo vrolijk van deze roze bloemen, dat moest ik delen. Ze stonden bij ons door het hele huis en fleurden alles zo op. 

7 en 8. The Mrs. Carter Show! Deze twee foto's hebben jullie waarschijnlijk al gezien in mijn reportage van het concert. Niet? Klik dan hier! In ieder geval, best concert ever!

9. D-Fusion in een heel nieuw jasje. Nieuwe kleding, nieuwe crewmembers en een geheel nieuwe choreo. Helemaal klaar voor een nieuw seizoen met danswedstrijden.

10. Mijn oom werd 50 en als verrassing gaven wij hem een surpriseparty met als thema 'Spanje' (zij hebben een vakantiehuis in Spanje, vandaar). Iedereen was Spaans gekleed, er waren Spaanse tapas en zelfs Spaanse gitaristen. Zoals gewoonlijk was het weer een gekke bende. 

11. Nieuw paar Converse All Stars. Ik wilde al zoooo lang zwarte All Stars, maar ze waren overal niet in mijn maat.. Mijn ouders waren een week naar Spanje en brachten deze al verrassing mee. Super lief!

12. Aangezien ik een lange tijd met knijpende ogen naar het bord op school aan het staren was, was het tijd voor een oogmeting. Uitkomst: ik kan nog een lange tijd zonder bril. 

Op naar een nieuwe maand vol nieuwe avonturen! Hoe was jullie maart?

x Priscilla

2 reacties:

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety