FASHION | All natural in spring

Aan tassen hebben wij dames nooit genoeg. Zeker niet wanneer wij onderweg zijn naar werk (of in mijn geval stage), etentjes of studie. Aangezien de lente hier en daar aardig haar best doet om het zonnetje te laten schijnen, is het tijd om de 'minder harde' tassen er weer bij te pakken (aangezien wij ons ook langzamerhand uit onze zwarte (lees: donkere) kleding hijsen). 

Ik heb voor jullie vier pracht exemplaren van verschillende websites bij elkaar gezet en het mooiste is: ze zijn allemaal ONDER de €50,-. De prijs is al een meevaller, maar daarnaast zijn deze 'nudes' ook mooi te combineren. 


Vind je één van deze tassen nou zo leuk dat je denkt 'JA! Die ga ik bestellen!', dan maak ik het je direct gemakkelijk door de links hieronder te plaatsen. Laat het mij vooral weten als je een van de vier heb besteld, dat vind ik namelijk heel leuk om te weten. 


Welke van de vier is jouw favoriet?

x Priscilla 


1 reacties:

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety