PERSONAL | Instagram diary December

Wauw, 2013 zit er na vandaag weer op. Het is ongelooflijk hoe snel een jaar voorbij kan vliegen. Op zo'n dag als dit denk ik graag terug aan wat ik allemaal gedaan en bereikt heb in een jaar, hoe ik als persoon ben gegroeid en wat ik nog kan verbeteren. Een dag als dit is als het ware een leermoment met als vraag 'Wat ga ik volgend jaar anders doen?'.

2013 was een jaar met veel hoogtepunten en dingen waar ik trots op ben. Zo heb ik in één keer mijn rijbewijs en in één jaar mijn propedeuse gehaald, twee doelen die ik vorig jaar op deze dag in 2012 stelde. Ik moest en zou deze in één keer halen. Check!

Ik heb vele geweldige momenten gehad met familie en (nieuwe) vrienden om nooit te vergeten. Vakantie's, avondjes, verjaardagen, feestdagen, ga zo maar door. Het is én blijft altijd een feest.

En omdat we nu in de allerlaatste maand van 2013 zitten, hoort daar natuurlijk nog een Instagram diary bij.


  1. Een heerlijke cakepop gemaakt door mijn projectgroep-genoot Lisa omdat wij ons eerste project van het 2e jaar met een voldoende hadden afgesloten. Is 'ie niet schattig?
  2. Mijn allerliefste hond Jenna
3. Raad eens wie er naar Beyoncé gaat 18 maart? YES!
4. Mijn broertje netjes en wel naar zijn allerlaatste kerstdiner op de basisschool. 

5. Kerstontbijt op Eerste Kerstdag met mijn ouders en broertje. Mijn moeder vindt het geweldig om de tafel te versieren met dit soort gelegenheden.
6. Met mijn broertje tijdens het Kerstdiner. Zeldzaam moment, want zo vaak gaan we niet samen op de foto, haha!

7. Een gezellige avond met Anjeli en Merlin. We lagen hier met z'n drieeën op een waterbed, wat wij ook wel de 'dikke buik' noemen. Waarom? Sla eens een paar keer keihard op een waterbed, dan begrijp je waarom. 
8. Gezellig een filmpje pakken met Marjolein. 

Vanavond heb ik een héél leuk Oud & Nieuw feest in Amsterdam met als thema: Goede Voornemens. Je moet dus als je goede voornemens verkleedt. Ik ben er werkelijk helemaal klaar voor.

Ik zal morgen een post posten met hoe ik eruit zag (en waarom) en hoe mijn avond is verlopen. 

Voor nu wil ik jullie allemaal een geweldige avond wensen. Geniet van de mensen met wie je bent, eet lekker veel oliebollen en appelflappen (je voornemen van sporten komt later wel) en ga los met de champagne om 00:00 uur! 

Wees echter wel voorzichtig met alle vuurwerk, ik wil geen enge verhalen horen over missende handen, ogen en/of voeten! 

GENIET VAN DE ALLERLAATSTE AVOND VAN 2013!

x Priscilla 

2 reacties:

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety