PERSONAL | Sinterklaas

Sinterklaas heeft ons kikkerlandje eigenlijk alweer verlaten maar dat mocht de Sinterklaaspret bij mijn familie gisteravond niet drukken. Iedereen heeft hard en met veel creativiteit aan zijn of haar surprise gewerkt en dat was gisteravond goed te zien. 

Ook ik was een van de gelukkige met wel een hele speciale surprise: een kijkdoos waarin het lijkt alsof ik auditie doe voor So You Think You Can Dance. Te leuk! De doos stond vol met foto's van mij, een publiek en natuurlijk.. de jury.

Erg creatief moet ik zeggen! Daarnaast werd ik nog verrast met een parodie van het bekende #BlurredLines van Robin Thicke, namelijk de #BlurredPietenlines van de Sint en Piet. Hoe verzin je het!? Ben je benieuwd naar de music video? Klik dan hier


Natuurlijk gaat de Sint niet weg zonder het geven van een cadeau en daarom kreeg ik dit:

Armband | Guess

Één armband, twee kleuren. Het kan aan mij liggen hoor, maar ik zie het ene moment een blauwe en het andere moment een groene armband. De armband is van Guess en kwam (dit heb ik van een geheime Pietenbron) dankzij een Gassan sale precies onder ons gekozen budget van 15,-. 

Nou, lieve Sint. Ik ben er ontzettend blij mee! 

Wat hebben jullie allemaal gedaan met Sinterklaas? Surprises of toch het bekende dobbelspel? En wat hebben jullie dan allemaal gekregen?

x Priscilla

2 reacties:

  1. Toffe armband :)
    Liefs!
    http://icanne.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie armband zeg! Ik heb extra gaatjes in mijn oor gekregen! Ook heel leuk cadeau!

    liefs, Sharon
    www.fffocus.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety