BEAUTY | HEMA FACE MASKS


Rust! De komende twee weken heb ik geen college's en héél even geen huiswerk (lees: fictieve verhalen om te schrijven). Dat betekent dat ik mijzelf even lekker ga pamperen. Hm, een bad, masker en Netflix? Ja?


Ik kocht bij de HEMA alle mogelijke face masks. Ik had eigenlijk geen zin om te kiezen. De kleuren van de verpakkingen maakten mij zo vrolijk en ik kreeg zin om ze allemaal uit te proberen. Ik was in zo'n 'je hebt het verdiend'-bui, dus rekende ik alle zes af bij de vrolijke Hema kassamedewerkster.

De verschillende maskers


Deze heb ik al eens eerder geprobeerd. Zo lekker! 






Ik wil eigenlijk elke week mijn gezicht een oppepper geven. Ik ben heel erg benieuwd naar alle verschillende geuren, ingrediënten en dergelijke. De roze Strawberry Scrub Mask vond ik de vorige keer erg fijn, dus ik hoop dat de anderen ook zullen bevallen. I like it, like it!


Voor welk masker zou jij gaan?

x Priscilla

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety