BEAUTY | Nails as white as snow


Wit. Een van mijn favoriete tinten, aangezien je het geen kleur mag noemen. Wit straalt in mijn ogen rust en zelfverzekerdheid uit. Ik draag graag wit, vooral in de zomer. Toch had ik er nooit aan gedacht om witte nagellak te kopen óf te dragen. French manicure, prima, maar volledig witte nagels?

Je zit de witte nagellak bij veel beroemdheden terug, van Ariana Grande tot Beyoncé. Ik liep in de Trekpleister voor een snelle 'oeps, mijn eyeliner is bijna op!'-aankoop en besloot daar dat ik het ook leuk vond om de witte nagellak een kans te geven.


Ik kocht de 'White Hot Love' kleur van de 60 Seconds Rita Ora Nail Polish collectie voor €3,99. Het leuke is dat dit haar persoonlijke favoriet uit haar collectie is.



De nagellak is vrij goed dekkend, zeker voor een witte kleur. De brede applicator werkt fijn bij het aanbrengen van de nagellak. In principe moet je deze kleur na twee lagen dekkend krijgen, maar ik heb toch bij enkele nagels drie lagen aangebracht. Ik vind het jammer wanneer je wat lijnen ziet die geen goede dekking aangeven. In mijn ogen droogt de lak ook erg snel. Zeker de eerste laag.


Ik vind de kleur erg classy staan en denk dat ook dit, naast de traditionele en veelal rode nagels, rondom Kerst erg mooi kan zijn. Nagels zo wit als sneeuw, prachtig toch? Aangezien wij geen witte Kerst gaan krijgen, moet je dat zelf maar creëren. We have the power!

Zouden jullie deze nagellak dragen?

x Priscilla


7 reacties:

  1. Mooi gedaan, moet ik ook eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het altijd heel mooi staan. Heel chichihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel fijn! Ik draag zelf ook altijd witte nagellak, en zelfs essie vind ik hiervoor niet zo goed.
    Ook vaak meerdere lagen...
    Wel jammer dat witte nagellak zo moeilijk is!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, precies! Lastige kleur om goed dekkend te krijgen, maar gelukkig staat het uiteindelijk wel erg mooi!

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety