NEW | iPhone 6, welcome to my life


Oelala! Daar is 'ie dan, mijn gloednieuwe iPhone 6. Afgelopen dinsdag ben ik de trotse eigenaresse geworden van deze nieuwe iPhone en ja, ik ben zo blij als een peuter met een lolly. Voor een meisje ben ik een echte gadget-freak. Ik ben dol op camera's, apps en technische snufjes. Ook ben ik dol op Apple. Zowat alles wat van Apple kan zijn (denk aan iPod, iPad, laptop en telefoon) heb ik in mijn bezit. Ik vind Apple een heerlijk merk. Alle producten zijn zo stijlvol en persoonlijk vind ik alles fijn en professioneel werken.

Vandaag deel ik enkele kiekjes van mijn nieuwe iPhone met jullie en vertel daarnaast iets meer over de veranderingen die de iPhone 6 qua uiterlijk met zich meebrengt. Zie het als een unboxing!



De verpakking draait echt om minimalistische vertoningen. Bij mijn vorige iPhone stond er een afbeelding van de telefoon op de voorkant afgebeeld en stond er aan de zijkant van de doos welke iPhone er in zat. Hier is dat kennelijk niet nodig, want Apple heeft de 6 weggelaten.


Natuurlijk brengt elk Apple product de standaard accessoires met zich mee. Die mogen natuurlijk niet ontbreken, dus zoals altijd zitten de kabel, oplader en oordoppen van Apple erbij. Ik was echt toe aan nieuwe oordoppen, dus die kwamen als geroepen.


Nou, toen kwam natuurlijk het moment dat ik afscheid moest nemen van mijn oude, vertrouwde iPhone 4S. Gelukkig heeft deze een nieuw thuis gekregen in een ander man z'n hand, namelijk die van mijn broertje (dat verklaart de prachtige achtergrond). Het was voor mij enorm wennen om ineens een telefoon van een formaat van 4,7" inch in mijn handen te hebben, maar ik kan nu al niet meer zonder. Het beeld is prachtig en heel erg scherp.

Ik ben ook ontzettend blij met de kleur. Ik heb in de telefoonwinkel nog langs staan twijfelen. Al mijn telefoons tot nu toe waren zwart, omdat ik dat een fijne kleur voor een telefoon vind. Toch heb ik, eigenlijk op aanraden van de verkoper ("Pff, doe toch eens wat anders!") uiteindelijk wit met zilver besteld en ik ben heel blij met mijn beslissing. Het oogt heel vrouwelijk en licht en aangezien heel veel Apple apps een witte achtergrond hebben, past het prachtig bij elkaar.


Dan valt natuurlijk de ietwat uitstekende camera op. In eerste instantie vond ik dat maar raar. Zo raakt 'ie toch alleen maar sneller beschadigt? Kennelijk is hier goed over nagedacht en herkende ik het probleem meteen. Bij mijn oude iPhone kreeg ik vaak een wazige roze kleur over mijn foto's die ik met flits schoot. Wat blijkt?! De flits van m'n iPhone weerkaatste via de zijkanten van mijn roze iPhone hoesje. Nu de camera iets hoger is geplaatst, valt 'ie niet weg in het gat van het hoesje en heb je dat probleem niet meer. Slim!


Ook de volumeknoppen zijn veranderd. Deze zijn nu langwerpig net zoals de vergrendel toets. Dit vind ik persoonlijk ook een fijne aanpassing. De knoppen voelen op deze manier veel prettiger dan de oude ronde knoppen.


De vergrendel toets zit nu aan de zijkant van de iPhone. Ik was bang dat ik steeds als een sufferd op de bovenkant van mijn iPhone zou drukken, omdat dit natuurlijk een handeling was die ik de afgelopen twee jaar dagelijks deed. Gelukkig wen je hier ook heel snel aan, omdat de bovenkant van je iPhone niet zo gemakkelijk meer te bereiken is door de grootte, haha.


Ik ben heel blij met mijn nieuwe iPhone 6. Ik kan niet wachten om alle cameratrucjes uit te proberen, zoals de slowmotion optie. Mocht ik een mooie video maken, dan komen jullie die vast en zeker tegen op Instagram. So, keep up!

x Priscilla



7 reacties:

  1. Je hebt ook een functie dat je juist snelle video's opneemt (weet niet precies hoe dat heet haha) maar mooie telefoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik ben zooo aan het twijfelen of ik nu toch ook mijn 4s moet opgeven en de 6 moet omarmen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook een iphone en nu ik het zo zie wil ik hem nog liever haha

    liefs irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh! Dat ziet er goed uit!! Ik moet helaas nog een halfjaartje met mijn iphone 5

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb sinds een maand de wit-gouden iPhone 6. Ik zou echt niet meer zonder kunnen :D Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik begrijp je helemaal! Wanneer ik een iPhone van m'n broertje of vriendinnen in m'n hand heb, voelt het zo gek en klein!

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety