PERSONAL | Instagram Diary January

De allereerste instagram diary van 2014, whoee! Januari was een drukke, maar hele gezellige maand! Absoluut een goed begin van 2014! Benieuwd?


1. Deze foto hoort eigenlijk nog in december thuis, maar.. dat kon helaas niet meer! Deze foto is gemaakt tijdens Oud & Nieuw samen met mijn beste vriendin Shirley
2. Een dagje wandelen op het strand in Zandvoort samen met mijn kleine tijger Jenna. Ze is dól op het strand.


3. Een avondje naar het Amsterdam Light Festival. Dit "kunstwerk" kon je bij de Stopra vinden. 
4. Werken bij het EYE voor de nieuwjaarsborrel van het NBF. Erg leuke ervaring!



5. Een familie-kiekje op de open dag van de Panta Rhei. Ja ja, ook mijn kleine broertje moet ooit eens naar de middelbare school
6. Na alle tentamens onze vrijheid vieren met wat pasta van Julia's. De pasta met pesto roomsaus en kip is érrrg lekker!
7. Na een gezellige avond moet ook een leuke foto worden gemaakt! Dus, weer een foto met mijn allerbeste vriendin Shirley.
8. Dress to impress. Gezellig een dagje op stap met mi madre
9. Op de foto met mijn all time favoriete YouTuber: Evelina Barry (post gemist over mijn ontmoeting met haar? Klik hier!).
10. Mijn kleine hondje was jarig. Alweer acht jaar op de wereld. 

Wat vinden jullie de leukste foto? En hoe was jullie januari?

x Priscilla

3 reacties:

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety