BEAUTY | UNBOXING BEAUTYBOX MAART '15


De eerste lentebox van Beautybox is hier. Wieh! Benieuwd naar de lenteparels van Beautybox? Ik wel. Kijk je mee?



Davines - Essential Hair Care Shampoo €11,-



Davines is een luxe salonmerk uit Italië en de Beautybox trakteert ons op een full size shampoo van dit merk. Precies op tijd, want mijn shampoo is op... Hihi.

Rituals - Yin Bed & Bodymist €16,50




Dit is dus echt gaaf. Deze Yin Bed & Bodymist van Rituals is gloednieuw en de nieuwe versie is dus nog niet eens in de winkel te verkrijgen. Primeur! Het ruikt echt heerlijk. Ik weet wat ik vanavond op mijn kussen ga spuiten.

Mario Badescu - Seaweed Cleaning Soap €16,-



Deze Seaweed Cleansing Soap van Mario Badescu komt ook als geroepen. Dit belooft een milde gezichtsreiniger te zijn voor dagelijks gebruik. Het exfolieert en verwijdert make-up en vuil zonder de huid uit te drogen. Het is een rijke, creamy en mineraalrijke crème met zeewierextracten die de huid voedt. Het is voor alle huidtypen, zelfs de gevoeligen. Ik ben benieuwd.

Nails Inc. - Gel Effect Nailpolish €16,50


Gel effect nail polish van Nails Inc. Yes, wat ben ik blij met de kleur. Er schijnen verschillende lentekleuren in de box te zitten. Deze nagellak heeft een gel-effect en moet daardoor heel lang kunnen blijven zitten. I like it!

WOO - Love Letter Mini Candle €4,95



De Love Letter mini candle van WOO komt in een leuke verpakking waardoor je deze gemakkelijk cadeau kunt doen. Er zijn verschillende geuren en maten verkrijgbaar die je kunt bestellen op de webshop van WOO.

Wat vind jij van deze nieuwe Beautybox?

x Priscilla

3 reacties:

  1. Dat kaarsje is schattig! En Rituals is altijd fijn hihi x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik het niet echt een super leuke box vind.. Heb je de Looks fantastic box al eens geprobeerd? Die is echt de moeite waard!
    http://beauty-unboxing.nl/lf-beautybox-februari/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety