LIFESTYLE | Spice up your wall



Strakke lijsten, mooie quotes. Dat zie je tegenwoordig in vele foto's op zowel Pinterest als weheartit en woonwinkels terugkomen. Inspiratie, positiviteit en liefde voor jezelf staan centraal en dat vind ik prachtig. Wakker worden en naar bed gaan met een quote die iets voor jou betekent.

Het leuke is dat je het zelf eigenlijk heel gemakkelijk na kunt maken. DIY, yeey! Koop een lijst, doe eens gek met stift, verf of met je computer, lijst het in en hang het op. It's simple like that! Hier onder vind je een paar voorbeelden van leuke lijsten waar je misschien jouw inspiratie vandaan kunt halen. Ik vind de strakke stijl van de lijsten heel aantrekkelijk en ik zou deze zonder twijfel in mijn slaapkamer ophangen. Perfect idee om jouw favoriete quote in te lijsten. Be creative!




Modemusthaves HQ.
Link.


Welke quote zouden jullie inlijsten?

x Priscilla

Foto's: Pinterest en Modemusthaves HQ. 


4 reacties:

  1. ik zoek al een tijdje naar zoiets. maar kom nooit echt iets leuks tegen. dankje! voor de inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk van die lijstjes met een mooie quote! Fijne inspiratie post :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele erge leuke lijstjes :)! Ik vind de tweede quote zo mooi!

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind het altijd zo'n tijdsloos en chique decoratie. En zo gemakkelijk eigenlijk super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety