BEAUTY | SYOSS BEAUTY ELIXER ABSOLUTE OIL


Twee woorden: zacht haar. Al maanden gebruik ik de syoss shampoo en conditioner. Ik vind het erg fijne producten, die ook nog eens een tijd mee gaan. Laatst besloot ik mijn haarverzorgingstash uit te breiden met dit beauty elixer én een hair mask (maar daarover later meer). Wil je meer van dit product zien? Scroll! 



Zoals je kunt zien heb ik al enig inhoud in mijn haar gesmeerd. Ik ben dol op oliën in mijn haar, maar ik vind het altijd spannend of deze mijn lokken niet vet maken. Dat is vaak het laatste wat je wil.


De pomp kun je gemakkelijk 'afsluiten'. Door de pomp te draaien, maak je deze open of juist dicht. Zo kun je er vrijwel altijd van aan dat je toilettas (mocht je ergens naartoe gaan) niet ineens één plakkerige oliezooi wordt. Yuck.


Mijn punten kunnen gauw droog worden, dus dat is ook één van de redenen dat ik dit elixer heb gekocht. Mijn haar heeft heel wat te verduren tijdens een dag. Knot in, knot uit, staart in, staart uit, plukken, draaien, klitten en ga zo maar door. Niet gek dat het op een bepaald moment denkt 'en nu is het genoeg!' Een beetje extra voeding kan dan ook absoluut geen kwaad.


Zoals je hierboven op het etiket kunt zien, kun je het elixer op drie manieren gebruiken:
  1. Vóór het wassen op droog haar;
  2. Na het wassen op handdoekdroog haar;
  3. Als finish op droog haar. 
Elke manier draagt bij aan een andere soort verzorging. Tot nu toe ben ik het enthousiasts over manier 2. Als mijn haar eenmaal helemaal is opgedroogd, is het glad, zijdezacht en geeft het een gezonde glans. Echt heerlijk.



Je hebt echt maar een kleine noot nodig voor vrijwel al je haar. Ik breng de olie voornamelijk in mijn punten aan, omdat mijn haar daar de extra verzorging kan gebruiken. Wanneer je de olie verspreidt tussen je twee handpalmen, kun je zo gemakkelijk je haar ertussen wringen en de olie verspreiden. 

Eén ding: was na het gebruik van de olie wel goed je handen. Je wil geen vettige vlekken op je kleding.

Gebruiken jullie olie voor jullie haar?

x Priscilla 


3 reacties:

  1. Klinkt goed! Zelf gebruik ik geen olie voor mijn haar, wordt heel snel vet.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goede tip! Ik gebruik regelmatig een serum voor mijn haar. Net als jou doe ik dit vooral in de punten, omdat dit het snelst droog wordt. Deze serum klinkt dan ook heel erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed! Ik gebruik wel eens een serum of een olie.
    Deze heb ik nog nooit getest!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety