BEAUTY | HEMA SOFT MATT LIPBALM


Als ik de Hema bezoek, neem ik standaard een kijkje bij de make-upafdeling. Daar zag ik elke keer weer de soft matt lipbalms liggen. Toch nam ik telkens niet de moeite om er een aan te schaffen. Waarom weet ik niet, maar nu ik deze heb gekocht... wou ik dat ik wél de moeite had gedaan.


Ik heb deze lipbalms vaak voorbij zien komen op andere blogs. Daar las ik veel enthousiaste en positieve reviews over de pigmentatie en de textuur van de producten. Toch dat ik steeds 'nah', gewoon omdat ik eigenlijk vrijwel nooit iets op mijn lippen draag. Dat dit komt omdat ik een sucker in het aanbrengen van lippenstift ben óf omdat ik me dan de hele dag zorgen maak of het überhaupt nog op m'n lippen zit, hebben daar zeker mee te maken. Het is niet dat ik het nóóit draag, maar laten we het op sporadisch houden...

Hema Soft Matt Lipbalm - €3,50


Waarom ik nu overstag ging voor dit product? De kleur van de lipbalm (#11) is erg neutraal, mat en daardoor gemakkelijk te dragen. Zo hoef ik me minder zorgen te maken of het niet tot onder mijn kin uitgesmeerd is. Het aanbrengen gaat fijn en makkelijk en de lipbalm glijdt letterlijk over je lippen heen. Win! De dekking van de kleur vind ik ook zeker mooi en egaal. De finish heeft een creamy textuur, wat ik persoonlijk erg fijn vind aanvoelen. Alsof je een fijne laag vaseline op je lippen draagt.


Over het algemeen ben ik erg blij met deze aankoop. Deze kleur is onderdeel van de herfstcollectie van de Hema. Ik moet toegeven dat de kleur op mijn arm een stuk heviger lijkt dan wanneer ik deze op mijn lippen draag. Ik zou zeggen: mocht je geïnteresseerd zijn in deze kleur, ga naar de Hema en probeer 'm!

Hebben jullie al een van de soft matt lipbalms in jullie bezit?

x Priscilla

1 reacties:

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety