PERSONAL | Birdie Rock is happening!

Foto van: www.birdierock.nl

Phoe, sorry sorry sorry voor 'the week of silence'. Ik heb het afgelopen week héél druk gehad met stage, een bruiloft (ZO LEUK!) en een danswedstrijd. En aangezien ik het zo druk met stage heb, wil ik jullie een quick update geven van wat ik nu zoal doe, want.. dat heb ik na alle afgelopen full time stageweken nog helemaal niet met jullie gedeeld. Oeps..

Ik loop nu al bijna acht weken stage bij Sparkel Media BV, een bedrijf dat creatieve concepten bedenkt voor onder andere retail, film en televisie. Zij zijn de geniale bedenkers van SHE Energy Drink, Aloe Vera Fresh én 100% Juice en brengen op 15 juni een gloednieuwe bioscoopfilm uit genaamd 'Heksen bestaan niet'.

Maar ik werd als stagiaire ingezet voor een nieuw project. Een project vol kleur, materialen, rumoer en leven voor een wel erg leuke doelgroep.

Birdie Rock?

Birdie Rock is het gloednieuwe ondergoedmerk voor jonge tienermeiden, die wij ook wel Birdies noemen. Birdie Rock heeft tot nu toe een hele vrolijke collectie met nude-kleur en verschillende kleurige accenten die terug komen in zowel de hemdjes als onderbroeken. De setjes hebben allerlei namen, zoals 'Be Sunny' en 'Be Sweet'. Birdie Rock wil de jonge meiden van nu dan ook één ding meegeven: Be You! Wij willen dat alle meiden zichzelf durven zijn, ook in de puberteit, want juist dan komen zij allerlei veranderingen tegen (in zowel het leven als lichamelijk). De webshop is afgelopen dinsdag online gegaan (FEEST!) en nu wordt het dus tijd om te gaan knallen voor naamsbekendheid. En juist dat laatste, is mijn taak.

Kun je de video niet zien? Klik dan hier!

Ik ben prinses (ja, koningin is toch mijn baas) van de sociale media van Birdie Rock. Ik moet alle kanalen die wij gebruiken bij houden om onze Birdies met ons in contact te houden en om hun op de hoogte te houden van de leukste nieuwtjes rondom Birdie Rock en hun interesses. Facebook, Twitter, Instagram, YouTube en Tumblr zijn de laatste weken van mijn stage dan ook mijn dagelijkse cup of tea. En ja, dat vind ik totaal niet erg, hihi.

Ik mag namelijk Pinterest en WeHeartIt afstruinen voor leuke foto's, teksten schrijven én Birdies interviewen voor onze blog, Birdie's Blog. Ik heb al twee erg leuke meiden geïnterviewd en er staan er nog veel meer op de planning. Jullie lazen al over het Be You! motto van Birdie Rock. En dat is ook precies wat wij met de interviews voor Birdie's Blog willen bereiken. Verschillende meiden interviewen die doen wij ZIJ leuk vinden, zonder enige aandacht te besteden aan wat andere daar misschien van denken. Tot nu toe zijn het allemaal sterke, zelfverzekerde, jonge meiden en hun antwoorden op sommige van mijn vragen verbazen mij echt.


Verders...

Al is Birdie Rock mijn hoofdtaak, ik werk ook voor Sparkel Media. Samen met een andere stagiaire mag ik acties verzinnen rondom de dranken, de grafische designers helpen en nog veel meer. Zo zijn wij op dit moment bezig met geheime acties.. héél spannend. Dus houd je ogen goed open. Buiten én op sociale media (leuk om te volgen: She Energy DrinkAloe Vera Fresh en 100% Juice!).

Mochten jullie benieuwd zijn naar beide bedrijven, neem dan vooral een kijkje op Sparkel Media en Birdie Rock!

TROUWENS! Heb jij een zusje, nichtje, buurmeisje, oppaskindje of wat dan ook tussen de leeftijd 9 en 14 jaar? Laat haar dan mee doen aan onze te gekke winactie! Wij gaan namelijk vier kaarten voor het ONE DIRECTION CONCERT op 25 juni weggeven aan één heel gelukkige Birdie. Wat ze hiervoor moeten doen zie je op onze Facebook pagina! 


x Priscilla

1 reacties:

  1. Klinkt als een heel leuke stage. Zoeken ze nog nieuwe stagiaires?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

 

Instagram Feed

FOLLOW ME

Follow

Contact

Voor eventuele vragen of samenwerkingen e-mail dan gerust naar onderstaand e-mailadres:

ipriszz@hotmail.com

Vertaalmachine

Blog Society

BlogSociety